مهندس صنایع

هزینه و زمان کمتر برای بازده و راندمان بالاتر

مهندس صنایع

هزینه و زمان کمتر برای بازده و راندمان بالاتر

مهندس صنایع
مهندسی صنایع رشته‌ایست که با طراحی، پیاده سازی و بهبود سیستمهای یکپارچه‌ای از انسان (human)، مواد (material)، اطلاعات (information)، تجهیزات (instrument) و انرژی (energy)مرتبط می‌باشد. این رشته بر پایه دانش تخصصی در علوم ریاضی، طبیعی، اجتماعی و نیز قوانین و روشهای تجزیه و تحلیل مهندسی و طراحی بنا شده است تا به کمک آنها به ارزیابی نتایج حاصل از سیستم‌های یکپارچه بپردازد.

همچنین مهندسی صنایع راجع به مدیریت عملیات، مهندسی سیستم‌ها، مهندسی تولید و مهندسی ساخت یا مهندسی سیستم‌های ساخت آگاهی می‌دهد؛ وجه تمایز مهندسی صنایع به شرکت داشتن نقطه نظرات دانش آموختگان آن در کارشان باز می‌گردد. این رشته عموماً باعنوان مهندسی سیستم‌های سالم مطرح است. (در یک جمله هزینه و زمان کمتر برای بازده و راندمان بالاتر)
نویسندگان
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۴

فایل جدید درس علم مواد استاد هاشمی

فایل درسی علم مواد استاد هاشمی قسمت 5

 برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۰
نوید کرم پور

علم مواد

نظرات  (۱)

با سلام...من هر چه تلاش من میکنم نمیتونم این فایلو (همچنین قسمت 6 و 7 جزوه)دانلود کنم...لینکش مشکل داره احتمالا...لطفا بررسی کنین که نیاز مبرم دارم بهش...ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی