مهندس صنایع

هزینه و زمان کمتر برای بازده و راندمان بالاتر

مهندس صنایع

هزینه و زمان کمتر برای بازده و راندمان بالاتر

مهندس صنایع
مهندسی صنایع رشته‌ایست که با طراحی، پیاده سازی و بهبود سیستمهای یکپارچه‌ای از انسان (human)، مواد (material)، اطلاعات (information)، تجهیزات (instrument) و انرژی (energy)مرتبط می‌باشد. این رشته بر پایه دانش تخصصی در علوم ریاضی، طبیعی، اجتماعی و نیز قوانین و روشهای تجزیه و تحلیل مهندسی و طراحی بنا شده است تا به کمک آنها به ارزیابی نتایج حاصل از سیستم‌های یکپارچه بپردازد.

همچنین مهندسی صنایع راجع به مدیریت عملیات، مهندسی سیستم‌ها، مهندسی تولید و مهندسی ساخت یا مهندسی سیستم‌های ساخت آگاهی می‌دهد؛ وجه تمایز مهندسی صنایع به شرکت داشتن نقطه نظرات دانش آموختگان آن در کارشان باز می‌گردد. این رشته عموماً باعنوان مهندسی سیستم‌های سالم مطرح است. (در یک جمله هزینه و زمان کمتر برای بازده و راندمان بالاتر)
نویسندگان

موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می کند:

بدین وسیله به اطلاع علاقه مندان می رساند برگزاری مجدد نشست تخصصی رایگان پیرامون موضوع ماندن یا رفتن؛بررسی ابعاد ادامه تحصیل در داخل یا خارج ایران در تاریخ پنج شنبه 92/04/13 ساعت 17-19 باحضور مهندس محمد گل رخیان فارغ التحصیل  نمونه دانشگاه صنعتی شریف  واولین دانشجوی ایرانی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه - Michigan Ann Arbor در رشته سیستم ھای پایدار شده است ، می باشد، در صورت تمایل جهت شرکت در این نشست می توانید در لینک رزرو مجدد آن ثبت نام نمایید.

علاقه مندان جهت آگاهی دقیق و برطرف کردن ابهامات خود در خصوص شرایط ادامه تحصیل در خارج از ایران می توانند در این نشست حضور به عمل بیاورند.

مدت زمان نشست : 2 ساعت

مکان برگزاری : موسسه پژوهش-میدان ولیعصر ، جنب سینما قدس انتهای کوچه مینو

جهت رزرو نشست (برگزاری مجدد) کلیک نمایید

شایان ذکر است فقط افرادی که موفق به رزرو این نشست از طریق لینک فوق شده باشند می توانند روز
پنج شنبه  92/04/13 جهت شرکت در نشست حضور به عمل بیاورند.

جهت کسب اطلاعات بشتر می توانید با موسسه پژوهش :86741-021 تماس حاصل نمایید

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۰
محمدرضا رضازاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی